Če med pogostimi vprašanji niste našli rešitve za svojo težavo, nam pošljite sporočilo in v najkrajšem možnem času vas bo kontaktiral naš tehnik. V sporočilu navedite čim več podatkov, ki nam bodo pomagali pri iskanju rešitve.

Reklamacije, ki so posledica neznanja rokovanja s posameznim izdelkom, so neupravičene. V primeru intervencije zaradi neupravičene reklamacije, stroške krije naročnik le-te. V kolikor niste prepričani, da gre za okvaro, vam svetujemo, da še enkrat preberete napotke in navodila za uporabo, ki so na voljo tudi na tej spletni strani za vsak izdelek posebej.

 

Preden se obrnete na nas, preverite naslednje:

  • Preberite navodila za uporabo ali si oglejte video navodila.
  • Preverite, ali je vaša naprava pravilno priključena v električno napetost.
  • Preverite, ali je vaša naprava nehala delovati po nevihti ali težavah v omrežni napetosti.
  • Prepričajte se, ali je težava res v čitalniku in ne v motorni ključavnici.

 

Kaj še lahko storite sami?

Pogosto se zgodi, da vsi prstni odtisi ne delujejo enako dobro. Priporočljivo je vnesti čim več prstov vsake roke (minimalno 2 različna prsta) in vsaj 5 odtisov vsakega prsta.

Vneseni so bili poškodovani ali umazani prstni odtisi. Manj kot je vnešenih prstnih odtisov, večja bo težava.

 

Morda ste prstne odtise shranili pod rele 2, ključavnica pa je priključena na rele 1. Preberite navodila za uporabo ali si oglejte video navodila.

 

Ob naslednjih pogojih je možno slabše delovanje čitalnika:

  • Koža na prstih je preveč suha (posebej izrazito v zimskih mesecih) – uporabite kremo za roke ali vlažilne robčke.
  • Neustrezna struktura prstnih odtisov (niso vsi prsti enako ustrezni za uporabo).
  • Prsti so mokri.
  • Čitalnik prstnih odtisov je umazan ali moker – obrišemo z mehko suho krpo.

PRIJAVA NAPAKE